BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 6 April 2013

6.4.1985 jam 11.55pg hospital kajang...

Assalammualaikum dan selamat pagi... ceria x...hahaha...
Hari ni sabtu... 6.4.2013.. birthday aku... tp aku lahir 11.55pg.. lum tua gie kn... lagi 1jam dan minit ++++
Hahahhaa.... Alhamdunillah.. ape yang aku nak dpt.. aku bersyukur dgn rezeki yang Allah bg pada aku...
Anas yg comel... suami yg sanggup melayan kerenah aku nie... rumah... kete... dah xperlu nk minta simpati org nk pinjam kete... manusiakan rambut sama hitam.. hati lain2...  serba serbi ade... kehidupan aku sbg manusia setelah berumur 28 tahun nie.. sememangnya bersyukur sesangat... titik peluh kami berdua suami isteri...  aku bangga.. sebab kami xminta2 pada org lain... susah senang kami berdua mengharungi bersama si kecik kurniaan illahi nie...

Untuk suamiku,
Maafla sy.. seandainya sy selalu menyakitka hati awak dengan kata2.. perlakuan dan sebagainya..
Bimbingla sy.. kerana sy bukan la insan yang perfect.. ade kekurangan..
Maafkanla sy seandainya sy xdapat menjadi isteri yang sempurna pada awak..
Maklumlah sy nie lum mematang sgt... wawawa..
Sy sayang awak... saya sayang anak kita.. saya sayang perhubungan kita..
Dari tahun 2003 kita kenal.. berkawan.,. Bercinta..bergaduh... berkahwin...bergaduh.,,baik balik..
Sampai tahun 2013.. dah lebih 10 tahun kita bersama... sekejap masa berlalu..
Hihihi... sy syg awak... muah..muah...

Untuk anugerah terindah sy dan suami... ibu sayang anas... terlalu syg..buah hati pengarang jantung... kamula madu dan racun ibu..
Setiap kali balik kerja.. kamula penyejuk hati ibu... sayang ibu pada anas sampai ke mati...

Ok.. stop kat sini... sambung kedian... love u all too.... assalamualaikum..

Note: dalam bilik... mengarang sambil tgk hero-hero tido.. bila la diorg nak bangun nie.. ok x post aku....

0 ulasan: